Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Anna - 18 oktober 2010 10:37

  

Kl 05.45 var jag ute och tog in hästarna idag,,, tänkte att det var bäst att göra det innan Roger skulle åka till jobbet, så är allt klart till Hovslagaren kommer. 

 Hovslagare Peter kom imorse vid kvart över 8... Sessan har fått nya skor och fina fötter och Buster han fick också verkat fötterna. Nästa gång Peter kommer så är det nästan Jul. Shit vad tiden går fort.

Sess har fått foderjäst ett tag nu och det verkar vara det ända som fungerat på hennes hovar,,, hålväggarna och rötan börjar försvinna,,  ÄNTLIGEN!!   efter alla dessa år. Jag tror jag har provat allt som finns att köpa...  men vanlig bakjäst och foderjäst verkar göra susen. :))


Snart åker jag och Alice till stenungsund hos Mårten och hämtar fälgar till min bil!!  vinterdäcken måste ju snart på. Ska jobba sen ikväll oxå, och imorrn kväll, ledig onsdag (Dans) och ledig torsdag!!  GÖTTT!!! Två lediga dagar!  Sen är det jobb fre- måndag igen.  Nä nu ska jag föra över pengar till Peter och sen drar vi oss till Stenungsund.  Bye!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards