Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 30 december 2010 21:19

Ja då är det snart dags för nyårsafton igen ja. Gillar inte alla raketer som smäller, alla djuren blir så rädda! Så det blir till att ta in hästarna tidigare på kvällen imorrn. Jag jobbar till 22.00 på nyårsafton och nyårsdagen jobbar jag från 07.00-22.00 så det blir en lååång dag, men gott med lite extra pengar för det behövs verkligen!! Gott nytt år allihopa!!

Av Anna - 28 december 2010 11:59


En mycket härlig och trevlig ridtur! Maria bakom kameran som tog så fina bilder!


 



Tycker vi har världens vackraste utsikt från vårat vardagsrum  :))

  



Busfia!!


  

  

Sötnos!


  


Alice och Elliot lekte hela Julaftons kväll! Mycket roligt


        

Av Anna - 21 december 2010 14:58

Magsjuka är inget att rekommendera. fasen vad dålig jag blev igår kväll! Jag jobbade igår kväll, men fick åka ifrån jobbet vid halv 7 och våran snälla maria kom in och jobbade resten av timmarna som var kvar! Alice var ju dålig på lördag och spydde även lite imorse. Ja, när ska detta ta slut. Det förvånar mig inte ett dugg om roger också går och blir sjuk på julafton.


Nu är datorn lagad ivarje fall. Så vi åker väl till elgiganten nån dag och hämtar den. För denna datorn är ju bara så fruktansvärt trög.

Hej svejs

Av Anna - 9 december 2010 18:43

Ja här har det inte blivit skrivet på ett tag. Men det är gott segt att skriva på våran dator som vi lånar,,, den e trööög vill ja lova!

Sitter på jobbet nu och har rast en stund.


Hinner inte skriva mera nu för rasten är slut. men tänkte slänga in en bild som maria svensson tagit hemma hos sig på glöggpartajet  :)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards