Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anna - 14 oktober 2010 12:50

Alice har lekt rövare här hemma idag, jisses vad trött jag är. Hon öppnar varenda köksskåps lucka och slänger ut allt hon får tag i. Vi har ju köpt sånna där barnspärrar till lådorna, men inte satt dit dem. Men nu jäklar blev jag så trött på detta så jag har satt dit några stycken i de nedersta lådorna. oh jäklar var arg hon blev när hon inte fick dragit fram lådorna. Så när roger kommer hem från jobbet så får han faktiskt sätta fast resten. Just nu sover snuttan, så lite lugn och ro får man.


Igår var det dans... hela 3 timmar. Trodde jag skulle ha ruskigt med träningsvärk idag, men ingenting känner jag. så gött. Riktigt kul hade vi ivarje fall!!  Önskar det var onsdagar lite oftare. hähä.


Sess och Buster är fortfarande knappt intresserade utav att äta hö. De är verkligen inte hungriga. Så de verkar ju bli mätta på betet som är kvar. Jag ger dem hö ändå,,, men i små mängder. Men det mesta ligger kvar. det är skönt att ha stora hagar som dom kan röra sig på  :))  

Hovslagaren skulle varit här idag egentligen, men han ringde igår och frågade om jag kan ta en annan dag. så han kommer den 18e istället.


Om ett par timmar åker jag och jobbar. Ska jobba kväll fram tills tisdag!! Sen är det ju onsdag och dans igen. :)   Ha de!!



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards