Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Anna - 6 oktober 2010 13:17

Har hunnit fixa och dona med massa saker idag. Jag och alice har varit och handlat mat. sen när vi kom hem har vi varit ute hos hästarna och Alice har lekt och sprungit runt överallt. Hon älskar sina barbie hästar som vi fick utav våra kära grannar när de röjde på vinden. Speciellt de med lååång man och svans,,, hihi. Nu är det bara 4 timmar kvar tills Emma kommer hit och vi ska åka till dansen i Ödsmål i stenungsund och dansa hela kvällen lång. Blev lite på dåligt humör nyss,,,  men det skiter jag i och ska ställa mig och fixa maten så den är klar tills sen. Hästarna, alla djuren, jobbet och alice såklart tar all min tid,,,  får inte så mkt annan tid över, men det verkar vara svårt att gå in i andras hjärnor.  Jag har det bra ivarje fall och tänker fortsätta med det!!!

Av Anna - 6 oktober 2010 08:41

Gomorron allihopa! Idag blev det sömn till kvart över 8 på morgonen. alice har faktiskt sovit lite dåligt inatt så hon fick sova mellan oss halva natten. Kanske tänder som spökar igen, får se. idag är det ju den bästa dagen på hela veckan,  Det är DANS!!!   jag älskar onsdagar numera     Vi ska dansa i tre timmar!  Nä nu ska Alice äta och sen ska vi ut till hästarna såklart. Ha en bra dag.


Här är Alice just nu, hon älskar sitt bollhav som hon fick i 1 års present.


    

Världens finaste pållar har jag oxå!!



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards