Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Onsdag idag igen ja!

Av Anna - 17 november 2010 08:15

 Egentligen älskar ja onsdagar eftersom det är dans idag, men idag känns det verkligen inte inspirerande att åka och dansa. Är skit trött,, jag jobbar mycket plus att alice är sjuk, men bättre nu men. Man kan säga att det tar på krafterna. Detta är ju min lediga kväll på väldigt länge... så tror nästan att jag kommer stanna hemma ikväll från dansen och bara vilar hemma med en hostande Alice.

Ska bestämma mig senare....


På tisdag kommer vårat nya schema att presenteras. Jag verkar bara fått helgen som jag ska jobba. NU kommer jag att jobba en helg av fyra,,, istället för 2 av 4. Ska alltså jobba 07.00-22.00 både lördag och söndag på min helg, men sen är man ju faktiskt ledig tre.  skit gott.

Jag verkade inte få en enda dag som jag hade önskat på schemat, men det är konstigt att två st i gruppen har önskat och fått exakt de dagarna de ville ha,, och tillsammans dessutom. konstigt att vissa ska få precis som de vill och andra ska få skiten. typ ja.   Är så mkt skit på jobbet nu så det är inte ens kul att jobba längre!  Det var jätte roligt att börja jobba igen efter min föräldraledighet,,, men inte nu längre.

Min vän berätta att två arbetskamrater satt och snacka om mig på rasten, att de var irriterade och sura på mig för ja vill börja jobba dagar igen,, ska dock jobba dag och kväll. För eftersom ja ska jobba 5 dagar i månaden så får ju dom jobba fler kvällar,, och det var inte poppis..  men det skiter ja i.  egoistiska idioter finns det gott om. ... 





 
 
Ingen bild

Maria

17 november 2010 15:49

Bra att du känner efter och kan tacka nej om du inte orkar och är trött...även om det är till roliga saker. Det är krävande att vara småbarnsförälder och särskilt om de dessutom är sjuka...hoppas att lilla Alice kryar på sig snabbt:)

Fy så trist med ditt jobb...men det finns alltid människor som är avundsjuka och egocentriska tyvärr... Det är bara att strunta i!! Blir det för tokigt kan det ju vara läge att kolla runt om du kan få jobb någon annanstans...kan ibland vara bra med förändring och byta perspektiv:)

Kram!

Anna

17 november 2010 19:06

ja det är verkligen mer krävande än vad man tror. men idag är alice pigg igen, bara hostig. hon sover dåligt på nätterna pga hostan.
Dyker de upp nåt annat intressant jobb så söker ja på direkten,,, :)))

 
Viveca

Viveca

17 november 2010 17:03

Ta igen dig du Anna. Det låter som om du behöver det. Ta ingen skit! Egoister tar bara en massa energi från andra. Inte roligt när det är dålig stämning på jobbet, men hoppas det finns många andra trevliga arbetskamrater så ni kan stötta varandra. Annars tror jag det finns en tjänst ute på Tjörn, dock i nattpatrullen:) Kram!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Anna

17 november 2010 19:04

Japp jag är faktiskt hemma från dansen idag,, helt otroligt, jag som älskar dansen. men gud så skönt att vara hemma en kväll. :))
Oh hittar ja nåt jobb som ja kan tänka mig så söker jag det absolut! :))

 
Ingen bild

Kia

18 november 2010 00:22

Skit i dom på jobbet!!! Det finns alltid folk som ska snacka & vara avis.... sååå tröttsamt. För att inte tala om dom som plockar dom bra tiderna, dubbel suck.
Ställ dom mot väggen, & fråga vad problemet är, eftersom dom inte kan prata direkt till dej.
I värsta fall, får du hota med att mamma Kia kommer, & läser lusen av dom.... hehe.
KRAAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 8 juli 2011 15:03

Har ju varit på high chaparall i nästan en vecka! Vi har haft det såååå bra!   Här dansar vi Linedance....             Sötaste Paulina   Jag o Emma på stranden hela dagen........   Freestyle reining, utan träns o sadel....  ...

Av Anna - 24 juni 2011 12:31


Midsommar idag då, alla e fan hysteriska, var i affären förut o trängdes bland alla sommargäster,, puhh de var en pärs. Blir en hemma dag idag, jag ska nog ut o rida om en stund, mysa med alice, fixa lite käk. Alice hosta är inte borta ännu...  hon...

Av Anna - 21 juni 2011 15:42

              Hemma hos emma. Vi testade att få upp förtältet så det inte ska ta allt för lång tid att göra detta på chappen sen haha.  We did it...........  ...

Av Anna - 21 juni 2011 07:15

Nu väntar ja bara på att alice ska vakna så vi kan äta och göra oss klara till att åka till emma pemma...   vi ska öva på att sätta upp förtältet på husvagnen, så vi slipper stå med detta på chappen och fatta nada. vi åker faktiskt på söndag redan oc...

Av Anna - 18 juni 2011 12:54

Igår kväll fick ja för mig att pröva att tömköra Puma, hon har aldrig gjort detta tidigare. Men hon var så duktig och knallade på, men hon fatta nog inte riktigt vad de var bra för.. haha, hon e för söt.   Eftermiddagen igår blev Alice bara sämre...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards